KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > FAQ > Co když zjistíme nedostatky při zahájení rutinního provozu?
 
Díky propracované metodice dodávky informačního systému by se to nemělo stát. Zákazník je v jednotlivých krocích implementace vždy informovován o tom, jak bude v novém systému fungovat a provádět své běžné činnosti.  Zároveň má možnost si systém ověřit ve zkušebním provozu. Odpadá tak možnost, že by systém v rutinním provozu nefungoval. Všechny možné nedostatky jsou včas odstraněny.

Zpět
Tisknout stránku Vytisknout stránku       Poslat odkaz na e-mail Poslat odkaz na e-mail
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
obchod@ktksoftware.cz

Tel.: +420 485 107 610
Tel.: +420 485 104 160


Přejít na kontakty
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]