KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > Produkt > Základní popis > Přínosy z IS KTKw pro pracovníky

Přínosy z IS KTKw dle pracovních pozic

Nezáleží na tom, na jaké pozici ve firmě pracujete, IS KTKw Vám usnadňuje práci napříč celou firmou.

Podívejte se na základní funkčnosti a přínosy pro jednotlivé pracovní pozice.

Majitel

  • má kompletní přehled o chodu firmy napříč všemi odděleními
  • má k dispozici aktuální informace o stavu firmy v reálném čase, tzn. vidí skutečnou ekonomickou situaci
  • má k dispozici snadno dostupné komplexní a strategické informace nutné pro potřeby řízení a rozhodování
  • dostává reporty od svých zaměstnanců, kteří je snadno tvoří/exportují z IS KTKw
  • zabývá se pouze tím nejdůležitějším – v rámci firemního workflow a schvalování dokladů se k němu dostávají jen důležité informace

Finanční ředitel - ekonom

  • tvoří rozpočty
  • nemusí využívat Excel, aby si vytvořil Plán nákladů a výnosů
  • tvorba Cash Flow
  • řeší Rozpouštění režijních nákladů v rámci správního střediska do ostatních středisek a dále i do jednotlivých zakázek
  • snadno odesílá státní výkazy pomocí portálu Veřejné správy, pokud to neřeší účetní
  • může využívat speciální funkčnosti Plán – kontrola nákupu, který slouží k hlídání stanoveného limitu v rámci oddělení a hlídaní nepřekračování těchto limitů  
  • BI reporting

Obchodní ředitel

  • má přehled o práci svých obchodních zástupců
  • využívá informací z propojení IS KTKw na registr nespolehlivého plátce, Insolvenční rejstřík, ARES, VIES
  • získává na základě práce jeho podřízených v IS KTKw kompletní přehledné informace o zákaznících i dodavatelích (evidence kontaktů, obchodní podmínky, platební morálka, přijaté poptávky, ne/realizované nabídky, ne/vykryté obchodní případy, stavy a přehledy o obchodních případech
  • může pracovat pouze klienty z určitého vybraného segmentu, neboť IS KTKw umožňuje důsledné rozdělení firem s využitím tzv. kritérii a hodnot kritérií
  • kontroluje činnost svých pracovníků pomocí snadno dostupných přehledů, plánovacího kalendáře

Vedoucí servisu

  • má přehled o strojích a zařízeních jednotlivých zákazníků
  • sleduje požadavky na servis (objednávky servisních zásahů)
  • plánuje servisní zásahy
  • objednává materiál na plánované servisní požadavky
  • sleduje odvedou práci a spotřebovaný materiál, tzn. vyhodnocuje servisní zakázky

Výrobní ředitel – vedoucí výroby

Skladník

  • má k dispozici informace o skutečném stavu skladu / skladů
  • má možnost přijmout zboží na sklad bez znalosti nákupní ceny – může mít pouze fyzickou zodpovědnost, což zajišťuje zobrazování opravdu skutečných informací o stavu skladu
  • pracuje se čtečkami čárových kódů především při příjmu, výdeji a kontrole expedice
  • vidí přehled obchodních případů, které má vyskladnit
  • získává snadno přehledy o položkách bez pohybu, obrátkovost zásob, stavy zásob
  • tvoří podklady pro nákup, které položky zboží – materiálu  je třeba kdy objednat
  • může využívat umístění a tím si urychlit proces hledání a na/vyskladňování
  • díky IS KTKw může snadno a rychle evidovat u položek jejich rozměr, exspiraci, výrobní číslo, atesty atd.

Účetní

  • díky snadno nastavitelným předkontacím účetní „neúčtuje“ běžné doklady – větší prostor pro kontrolní činnost
  • využívá mnoha kontrolních mechanismů, např. možnost jiného párování kromě vedení saldokonta, kontrola daňové a účetní evidence při zpracovávání DPH, využívá dalších podpůrných kontrol pro Kontrolní hlášení DPH
  • má přístup k prvotním dokladům v systému, tzn. může účtovat např. vzdáleně
  • snadné získávání on-line výkazů a přehledů, (výsledovka, rozvaha, předvaha, pohyby na účtech, obraty účtů, přehledy o pohledávkách a závazcích, přehledy o tržbách, stavech zásob zakázek, výrobních příkazů …)
  • možnost evidence pravidelných plateb a tvorby splátkového kalendáře včetně zahrnutí do přehledů cash flow.
  • snadno a rychle získává a odesílá přes Portál veřejné správy státní výkazy
  • využívá „třešničkových“ funkcionalit, kterými jsou např. rozpracované doklady při tvorbě účetní uzávěrky (do Hlavní Knihy, Účetního deníku se dostává jeden schválený doklad)

Správce IS – IT oddělení

  • snadno spravuje systém a jednotlivé uživatele
  • rychle zavede nového uživatele s přístupovými právy díky možnosti duplikace
  • nastaví automatické odhlašování ze systému po uplynutí určité doby
  • může nastavit elektronický podpis do příloh ke každému uživateli
  • řeší nastavení kopií a obnovy databáze, která se provádí v systému nebo nástroji SQL serveru
  • snadná aktualizace systému díky propracovanému systému instalace a zasílání aktuálních verzí, upgradů a updatů

Pro všechny pracovní pozice platí všeobecné funkčnosti

  • grafické informace a přehledy
  • časová závislost řady údajů (ceny, kritéria, údaje v technologických postupech,…)
  • schvalovací procesy – nastavení oběhu vybraných dokumentů, schvalování na základě hodnoty částky (nabídky, vydané a přijaté objednávky)
  • uživatelská tvorba sestav, přehledů, grafů
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]