KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > Služby > Zakázkový vývoj SW

Zakázkový vývoj software

Pomocí zakázkového software pomáháme naším zákazníkům zvyšovat a udržovat náskok před konkurencí.

Problematika zpracování agend, specifika procesů, nemožnost přizpůsobit se univerzálnímu a obecnému řešení a především zájem posilovat a rozvíjet získané individuální konkurenční výhody znamená realizaci dodávky informačního systému nebo jeho části zakázkovým způsobem

Informační systém se dnes stává stále významnějším a nepostradatelným nástrojem pro konkurenceschopný rozvoj společnosti. Proto se obzvlášť v poslední době do popředí zájmu dostávají informační systémy, které jsou řešeny zakázkovým způsobem, nebo které vychází z typového řešení a mají část zpracovánu na zakázku. 

V této oblasti zákazníkům nabízíme:

  • zakázkovou úpravu standardně dodávaného informačního systému KTKw
  • dodávku informačního systému, v němž základ tvoří připravená typová řešení pro určité oblasti podnikaní a segmenty trhu (např. řešení pro Servis, firmy pracující s hutním materiálem aj.)
  • dodávku komplexního informačního systému vytvořeného zcela zakázkovým způsobem dle individuálních požadavků a potřeb

Dbáme na to, aby navržený systém:

  • byl zcela přizpůsoben požadavkům firmy 
  • na základě důkladné analýzy požadavků  a zpracování Studie na dodávku a implementaci IS jednoznačně a efektivně podporoval požadované agendy a procesy
  • měl i odpovídající technickou podporu a zabezpečený další rozvoj
Opíráme se o odpovídající, ověřené a transparentní postupy a metodiku dodávky a dále o připravené komponenty a další stavební prvky pro vývoj programového vybavení. Vlastní realizace řešení se provádí formou projektu, který je rozdělen na části a etapy.

Po převzetí IS je zahájen proces technické podpory, který je standardně nabízen v několika variantách a v závislosti na požadavcích provozu. Součástí technické podpory je vždy HOTLINE, řešení problému v místě, řešení formou vzdáleného datového přístupu, dodávky aktuální verze systému v závislosti na platné legislativě a průběžném rozvoji IS a další služby (viz. Technická podpora)

Součástí rutinního provozu dodaného IS je systematické plánování dalšího rozvoje dodaného řešení včetně evidence požadavků uživatelů na další funkčnosti.

Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]