Technická podpora

Technická podpora

Pořízením informačního systému spolupráce se zákazníkem teprve začíná. Pro řešení konkrétních dotazů zákazníků se využívá placené služby Technické podpory:

Telefonická hotline podpora je k dispozici od 8:00 – 16:00 h a je určena pro rychlé vyřešení operativních záležitostí. Po připojení budete ihned přesměrováni na operátora.

Tel.: +420 485 107 610

Veškeré dotazy/náměty/problémy hlašte prosím do aplikace HelpDesk na http://help.ktksoftware.cz. Po přesně nadefinovaném zadání mají pracovníci technické podpory větší možnost odhalit příčinu Vašeho problému, mohou se k ní kdykoliv vrátit, jsou-li vyrušeni jiným telefonickým dotazem. Teprve následně doporučujeme telefonický kontakt s pracovníkem technické podpory, kde můžete upřesnit a doplnit Váš dotaz.

Vzdálený přístup umožňuje bezpečné připojení pracovníka technické podpory na základě povolení přístupu na počítač klienta. Připojení probíhá pouze na dobu určitou a výhradně se svolením zákazníka.  Pracovník technické podpory i zákazník pracují na jedné ploše (monitoru) – oba vidí stejné informace a mohou tak okamžitě reagovat na složitější dotazy bez ohledu na vzdálenost zákazníka a společnosti. Klient ukáže svůj postup a vzniklý problém a pracovník technické podpory seznámí zákazníka se správným řešením. Dochází k urychlení řešení problému, odpadají náklady na případné cestovné a zákazníci mají možnost se zároveň s řešením problému proškolit.

Často kladené dotazy (FAQ) v klientské sekci Vám mohou pomoci především v počáteční fázi práce s informačním systémem. Naleznete zde stručné návody a postupy pro běžně vykonávané činnosti. Je možné si stáhnout i dokumentaci k jednotlivým modulům, kde jsou přesně popsány funkčnosti a možnosti obsluhy systému.

V oblasti servisní činnosti nabízíme zákazníkům ucelený balíček služeb, který zahrnuje:

  1. zajištění hotline (telefonické konzultace, fax, e-mail, vzdálený přístup)
  2. záruční a pozáruční servis
  3. dodávky upgrade a update verzí (ve vazbě na změny legislativy a další rozvoj systému)
  4. trvalou podporu a další rozvoj dodaného informačního systému
  5. možnost pravidelných návštěv pracovníků (technická podpora, konzultant)
KTK SOFTWARE s.r.o. - Mlýnská 216/8, 460 01 Liberec 4
Tel.: +420 485 107 610
Web: www.ktksoftware.cz
E-mail: obchod@ktksoftware.cz
Chcete stránku vytisknout?
Skrýt před tiskem nějaké části stránky.
Vytisknout celou stránku tak, jak ji vidíte.
(tento box nebude vytištěn)
Úprava stránky před tiskem
Najeďte myší na nějaký obsah na stránce, zobrazí se červený obdélník. Kliknutím na něj obsah skryjete. Poté stiskněte tlačítko 'Vytisknout'.