Technická podpora
Oddělení technické podpory se skládá z kvalifikovaných proškolených pracovníků, kteří dokonale znají jednotlivé oblasti informačního systému KTKw a jsou schopni Vám zodpovědět Vaše dotazy. Technická podpora je tu pro řešení Vašich starostí, Vy se tak budete moci plně soustředit jen na svou práci.
Jak Vám mohou pracovníci technické podpory pomoci?
Pokud jim zavoláte, rádi Vám dotaz zodpoví.
Preferujeme však evidenci dotazů a požadavků přes naši moderní webovou aplikaci - Helpdesk.
V případě potřeby se pomocí vzdálené plochy připojí a ukáží Vám postup přímo na vašem počítači.
Služby placené v rámci Technické podpory
Činnosti a služby, které jsou zarnuty do platby za technickou podporu se dočtete v sekci Technická podpora.
Kolik stojí nová verze či aktualizace systému?
Za nové verze i aktualizace sytému neplatíte v případě, že si platíte technickou podporu. Přečtěte si více v sekci FAQ.