KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > slovník pojmů > Technická podpora

Technická podpora

Oddělení technické podpory se skládá z kvalifikovaných proškolených pracovníků, kteří dokonale znají jednotlivé oblasti informačního systému KTKw a jsou schopni Vám zodpovědět Vaše dotazy. Technická podpora je tu pro řešení Vašich starostí, Vy se tak budete moci plně soustředit jen na svou práci.
 

Jak Vám mohou pracovníci technické podpory pomoci?

Pokud jim zavoláte, rádi Vám dotaz zodpoví.
Preferujeme však evidenci dotazů a požadavků přes naši moderní webovou aplikaci - Helpdesk.
V případě potřeby se pomocí vzdálené plochy připojí a ukáží Vám postup přímo na vašem počítači.
 

Služby placené v rámci Technické podpory

Činnosti a služby, které jsou zarnuty do platby za technickou podporu se dočtete v sekci Technická podpora
 

Kolik stojí nová verze či aktualizace systému?

Za nové verze i aktualizace sytému neplatíte v případě, že si platíte technickou podporu. Přečtěte si více v sekci FAQ.
 
šipka zpět

 Zajímá Vás něco ohledně naší technické podpory? Zeptejte se nás!  

KTKw - informační systém pro každého
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]