CRM - Řízení vztahů se zákazníky
ERP modul řízení vztahů se zákazníky CRM (Customer Relationship Management) v informačním systému KTKw nabízí širokou podporu činností a procesů v oblasti komplexní péče o firemní trh ve fázi předprodejní, prodejní a poprodejní.

Modul Řízení vztahů se zákazníky (CRM) nabízí
- možnost naplnění databáze firem z externího zdroje dat (vzniklého např. na základě mailingové akce) nebo ze stávajícího IS
- efektivní komunikace s partnery a zákazníky, ale i uvnitř firmy mezi např. vedoucím obchodu a obchodníky
- komplexní podpora pro práci s firemním trhem
- vazba na ostatní moduly IS KTKw
- evidenci kontaktů – sledování historie, vyhodnocování a plánování dalších kontaktů
- úkoly – automatické připomínání, sledování jejich plnění
- podpora práce v týmu, přidělování a kontrola úkolů
- delegování jiným pracovníkům
- segmentaci zákazníků a kontaktních osob
- plánování hromadných akcí
- evidence poptávky, nabídky, přijaté a vydané objednávky, faktury a zálohové faktury přímo z karty zákazníka
- přímou komunikaci s webovým řešením KTKwis - CRM
Co Vám zavedení modulu Řízení vztahů se zákazníky přinese?
- souhrnné informace o zákazníkovi z různých pohledů a oblastí napříč celým informačním systémem
- možnost vytvoření obchodního případu, zpracování nabídky, prodej zákazníkovi přímo z karty zákazníka
- sestavy a přehledy, vyhodnocování zákazníků, obchodních zástupců, kontaktů, …
Chcete se dozvědět více o tomto modulu?
Vyžádejte si produktový leták na obchod@ktksoftware.cz
Nebo nás kontaktujte telefonicky.
Domluvte si nezávaznou prezentaci ZDARMA u Vás.
Ukázka evidence a zobrazení kontaktů v informačním systému KTKw

