KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > Služby > Technická podpora

Technická podpora

Pořízením informačního systému spolupráce se zákazníkem teprve začíná. Pro řešení konkrétních dotazů zákazníků se využívá placené služby Technické podpory:

Telefonická hotline podpora je k dispozici od 8:00 – 16:00 h a je určena pro rychlé vyřešení operativních záležitostí. Po připojení budete ihned přesměrováni na operátora.

Tel.: +420 485 107 610

Veškeré dotazy/náměty/problémy hlašte prosím do aplikace HelpDesk na http://help.ktksoftware.cz. Po přesně nadefinovaném zadání mají pracovníci technické podpory větší možnost odhalit příčinu Vašeho problému, mohou se k ní kdykoliv vrátit, jsou-li vyrušeni jiným telefonickým dotazem. Teprve následně doporučujeme telefonický kontakt s pracovníkem technické podpory, kde můžete upřesnit a doplnit Váš dotaz.

Vzdálený přístup umožňuje bezpečné připojení pracovníka technické podpory na základě povolení přístupu na počítač klienta. Připojení probíhá pouze na dobu určitou a výhradně se svolením zákazníka.  Pracovník technické podpory i zákazník pracují na jedné ploše (monitoru) – oba vidí stejné informace a mohou tak okamžitě reagovat na složitější dotazy bez ohledu na vzdálenost zákazníka a společnosti. Klient ukáže svůj postup a vzniklý problém a pracovník technické podpory seznámí zákazníka se správným řešením. Dochází k urychlení řešení problému, odpadají náklady na případné cestovné a zákazníci mají možnost se zároveň s řešením problému proškolit.

Často kladené dotazy (FAQ) v klientské sekci Vám mohou pomoci především v počáteční fázi práce s informačním systémem. Naleznete zde stručné návody a postupy pro běžně vykonávané činnosti. Je možné si stáhnout i dokumentaci k jednotlivým modulům, kde jsou přesně popsány funkčnosti a možnosti obsluhy systému.

V oblasti servisní činnosti nabízíme zákazníkům ucelený balíček služeb, který zahrnuje:

  1. zajištění hotline (telefonické konzultace, fax, e-mail, vzdálený přístup)
  2. záruční a pozáruční servis
  3. dodávky upgrade a update verzí (ve vazbě na změny legislativy a další rozvoj systému)
  4. trvalou podporu a další rozvoj dodaného informačního systému
  5. možnost pravidelných návštěv pracovníků (technická podpora, konzultant)
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]