KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > Produkt > Moduly a nadstavby > Obchod > KTKwis > Integrace s KTKwis - CRM

Integrace portálu Leady s webovou aplikací KTKwis - CRM

Nová funkčnost představuje integraci portálu Leady s naši webovou aplikací KTKwis – CRM přes API rozhraní. Princip spočívá v tom, že informace (data) z portálu Leadyse pomocí námi vytvořené aplikace periodicky načtou v příslušné struktuře do aplikace KTKwis – CRM (Leady / Přehled Leadů) s označením zdroje „API“. Dále dojde k tzv. ohodnocení leadů, resp. překlopení jednotlivých leadů do "příležitostí" a následuje práce s přiřazenými kontakty, tj. oslovení, kontaktování, obchodní aktivity, prodej, atd.
(zdroj: https://www.lead.cz) 

Co vlastně znamená termín „lead“?

Anglický pojem, který nemá přímý český ekvivalent, proto se běžně používá v cizojazyčné podobě. Označuje potenciálního zákazníka, který projevil zájem o služby tím, že zareagoval na reklamu, a ocitl se krok od využití. Například kliknul na banner nebo tlačítko s CTA ("call to action", přeloženo do češtiny "Výzva k akci"). Může být také výsledkem doporučení. Některé zdroje vysvětlují lead jako druh konverze nebo kontakt na uživatele s velkou šancí jeho přeměny na zákazníka.

Jakmile firma získá lead, splnil marketing svůj cíl a nahrazují ho ryze obchodní aktivity, které tvoří pomyslnou finální fázi.

Kontakt (lead) je možné na internetu získat např.:

  • přes webový formulář – návštěvník vyplní formulář, do kterého musí uvést svůj telefon či e-mail,
  • přes pop-up okno – může vyzývat k registraci pro získání slevy na nákup,
  • při stažení e-booku a jiného podobného obsahu – uživatel vymění kontakt na sebe za možnost stáhnout si daný soubor,
  • na Facebooku pomocí sponzorovaného příspěvku – tato sociální síť dovoluje získávat kontakty různými postupy.
  • atd.
(zdroj: https://www.mioweb.cz/slovnicek/lead/) 

Služba portálu Leady, společnosti IMPER CZ, s.r.o. poskytuje informace o tom, jaká konkrétní firma přišla na firemní web a kde, resp. na kterých URL se pohybovala. Leady identifikuje cca 70% návštěv webu na základě IP adres. Jedná se o firemní návštěvy (tj. informace jsou k dispozici z veřejně dostupných zdrojů, např. z různých rejstříků – Justice.cz, ARES atd.)

Princip konverze ke konečnému zákazníkovi (B2B, případně B2C)

Leady není schopen identifikovat návštěvy webu v případě, že:

  • existuje více firem s 1 pevnou IP adresou
  • připojení je realizováno via mobilní data
  • připojení je realizováno via veřejné sítě (hotspoty) typu kavárna apod.

Hlavním přínosem integrace je skutečnost, že se identifikované firmy nemusí zadávat do systému (databáze) KTKwis - CRM ručně, ale automatizovaně a následně efektivně využít tento marketingový nástroj pro další obchodní aktivity.

Pro využití nabízené funkčnosti musí být:
  • zakoupen modul KTKw - CRM (min. 1 licence), resp. KTKwis - CRM (min. 1 licence)
  • zakoupena licence na funkčnost Integrace portálu Leady s KTKwis - CRM (včetně instalace a nastavení)
  • zakoupena a implementována služba Leady, společnosti IMPER CZ, s.r.o.
V případě zájmu o zaslání cenové nabídky nás prosím kontaktujte na obchod@ktksoftware.cz

Ukázka - naimportované leady do KTKwis - CRM

 
Naimportované leady v KTKwis - CRM přes API rozhraní
Detail - seznam příležitostí k dalšímu kontaktování
Detail konkrétní příležitosti
Máte dotaz na náš IS? Rádi Vám odpovíme
KTKw - informační systém pro každého
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]