Servis
Modul Servis v ERP systému KTKw řeší komplexním způsobem problematiku firem, které se zabývají prodejem a následnou servisní a opravárenskou činností strojů a zařízení. Existuje řada oblastí, ve kterých je možné uvedený modul použít: standardní servis - dopravní technika (osobní, nákladní vozidla, zemědělské a stavební stroje, ...), servis u zákazníka - kancelářská technika (PC, notebooky, mobily, kopírky, …), sledování periodických kontrol - manipulační technika (výtahy, jeřáby, …).
Modul Servis nabízí
- vedení karty vozidla, stroje, zařízení
- příjem do opravy včetně možnosti zaevidování řady doplňujících údajů o servisovaném zařízení
- objednávání náhradních dílů a možnost rezervace na zakázku
- možnost ukládat přílohy k opravě – např. fotografie, evidenci závad
- tisk zakázkového listu
- možnost plánování oprav
Co Vám zavedení modulu Servis přinese?
- sledování náběhu nákladů zakázky - opravy
- evidenci periodicky prováděných zásahů různého druhu daných předpisy
- zařazování oprav do obchodních akcí (např. předsezónní kontroly, reklamní akce – zkouška tlumičů, …) s jejich následným vyhodnocováním
- informace pro zákazníka o ceně zakázky – opravy
Chcete se dozvědět více o tomto modulu?
Vyžádejte si produktový leták na obchod@ktksoftware.cz nebo nás kontaktujte telefonicky.
Domluvte si nezávaznou prezentaci ZDARMA u Vás.