Zakázkový vývoj software
Pomocí zakázkového software pomáháme naším zákazníkům zvyšovat a udržovat náskok před konkurencí.
Problematika zpracování agend, specifika procesů, nemožnost přizpůsobit se univerzálnímu a obecnému řešení a především zájem posilovat a rozvíjet získané individuální konkurenční výhody znamená realizaci dodávky informačního systému nebo jeho části zakázkovým způsobem.
Problematika zpracování agend, specifika procesů, nemožnost přizpůsobit se univerzálnímu a obecnému řešení a především zájem posilovat a rozvíjet získané individuální konkurenční výhody znamená realizaci dodávky informačního systému nebo jeho části zakázkovým způsobem.
Informační systém se dnes stává stále významnějším a nepostradatelným nástrojem pro konkurenceschopný rozvoj společnosti. Proto se obzvlášť v poslední době do popředí zájmu dostávají informační systémy, které jsou řešeny zakázkovým způsobem, nebo které vychází z typového řešení a mají část zpracovánu na zakázku.
V této oblasti zákazníkům nabízíme:
- zakázkovou úpravu standardně dodávaného informačního systému KTKw
- dodávku informačního systému, v němž základ tvoří připravená typová řešení pro určité oblasti podnikaní a segmenty trhu (např. řešení pro Servis, firmy pracující s hutním materiálem aj.)
- dodávku komplexního informačního systému vytvořeného zcela zakázkovým způsobem dle individuálních požadavků a potřeb
Dbáme na to, aby navržený systém:
- byl zcela přizpůsoben požadavkům firmy
- na základě důkladné analýzy požadavků a zpracování Studie na dodávku a implementaci IS jednoznačně a efektivně podporoval požadované agendy a procesy
- měl i odpovídající technickou podporu a zabezpečený další rozvoj
Po převzetí IS je zahájen proces technické podpory, který je standardně nabízen v několika variantách a v závislosti na požadavcích provozu. Součástí technické podpory je vždy HOTLINE, řešení problému v místě, řešení formou vzdáleného datového přístupu, dodávky aktuální verze systému v závislosti na platné legislativě a průběžném rozvoji IS a další služby (viz. Technická podpora)
Součástí rutinního provozu dodaného IS je systematické plánování dalšího rozvoje dodaného řešení včetně evidence požadavků uživatelů na další funkčnosti.