Přínosy z IS KTKw dle pracovních pozic
Nezáleží na tom, na jaké pozici ve firmě pracujete, IS KTKw Vám usnadňuje práci napříč celou firmou.
Podívejte se na základní funkčnosti a přínosy pro jednotlivé pracovní pozice.
Majitel
- má kompletní přehled o chodu firmy napříč všemi odděleními
- má k dispozici aktuální informace o stavu firmy v reálném čase, tzn. vidí skutečnou ekonomickou situaci
- má k dispozici snadno dostupné komplexní a strategické informace nutné pro potřeby řízení a rozhodování
- dostává reporty od svých zaměstnanců, kteří je snadno tvoří/exportují z IS KTKw
- zabývá se pouze tím nejdůležitějším – v rámci firemního workflow a schvalování dokladů se k němu dostávají jen důležité informace
Finanční ředitel - ekonom
- tvoří rozpočty
- nemusí využívat Excel, aby si vytvořil Plán nákladů a výnosů
- tvorba Cash Flow
- řeší Rozpouštění režijních nákladů v rámci správního střediska do ostatních středisek a dále i do jednotlivých zakázek
- snadno odesílá státní výkazy pomocí portálu Veřejné správy, pokud to neřeší účetní
- může využívat speciální funkčnosti Plán – kontrola nákupu, který slouží k hlídání stanoveného limitu v rámci oddělení a hlídaní nepřekračování těchto limitů
- BI reporting
Obchodní ředitel
- má přehled o práci svých obchodních zástupců
- využívá informací z propojení IS KTKw na registr nespolehlivého plátce, Insolvenční rejstřík, ARES, VIES
- získává na základě práce jeho podřízených v IS KTKw kompletní přehledné informace o zákaznících i dodavatelích (evidence kontaktů, obchodní podmínky, platební morálka, přijaté poptávky, ne/realizované nabídky, ne/vykryté obchodní případy, stavy a přehledy o obchodních případech
- může pracovat pouze klienty z určitého vybraného segmentu, neboť IS KTKw umožňuje důsledné rozdělení firem s využitím tzv. kritérii a hodnot kritérií
- kontroluje činnost svých pracovníků pomocí snadno dostupných přehledů, plánovacího kalendáře
Vedoucí servisu
- má přehled o strojích a zařízeních jednotlivých zákazníků
- sleduje požadavky na servis (objednávky servisních zásahů)
- plánuje servisní zásahy
- objednává materiál na plánované servisní požadavky
- sleduje odvedou práci a spotřebovaný materiál, tzn. vyhodnocuje servisní zakázky
Výrobní ředitel – vedoucí výroby
- vidí přehled aktuálních výrobních zakázek
- má k dispozici rychle informace o zajištění materiálu na výrobní zakázku
- sleduje rozpracovanost výroby, obzvláště pokud pracovníci provádějí odvod z výroby online
- plánuje výrobu do omezených i neomezených kapacit
- sleduje vytížení výrobních kapacit
- potvrzuje možné termíny dodání obchodnímu oddělení
- provádí simulace plánu výroby pomocí aktivních Ganntových diagramů
Skladník
- má k dispozici informace o skutečném stavu skladu / skladů
- má možnost přijmout zboží na sklad bez znalosti nákupní ceny – může mít pouze fyzickou zodpovědnost, což zajišťuje zobrazování opravdu skutečných informací o stavu skladu
- pracuje se čtečkami čárových kódů především při příjmu, výdeji a kontrole expedice
- vidí přehled obchodních případů, které má vyskladnit
- získává snadno přehledy o položkách bez pohybu, obrátkovost zásob, stavy zásob
- tvoří podklady pro nákup, které položky zboží – materiálu je třeba kdy objednat
- může využívat umístění a tím si urychlit proces hledání a na/vyskladňování
- díky IS KTKw může snadno a rychle evidovat u položek jejich rozměr, exspiraci, výrobní číslo, atesty atd.
Účetní
- díky snadno nastavitelným předkontacím účetní „neúčtuje“ běžné doklady – větší prostor pro kontrolní činnost
- využívá mnoha kontrolních mechanismů, např. možnost jiného párování kromě vedení saldokonta, kontrola daňové a účetní evidence při zpracovávání DPH, využívá dalších podpůrných kontrol pro Kontrolní hlášení DPH
- má přístup k prvotním dokladům v systému, tzn. může účtovat např. vzdáleně
- snadné získávání on-line výkazů a přehledů, (výsledovka, rozvaha, předvaha, pohyby na účtech, obraty účtů, přehledy o pohledávkách a závazcích, přehledy o tržbách, stavech zásob zakázek, výrobních příkazů …)
- možnost evidence pravidelných plateb a tvorby splátkového kalendáře včetně zahrnutí do přehledů cash flow.
- snadno a rychle získává a odesílá přes Portál veřejné správy státní výkazy
- využívá „třešničkových“ funkcionalit, kterými jsou např. rozpracované doklady při tvorbě účetní uzávěrky (do Hlavní Knihy, Účetního deníku se dostává jeden schválený doklad)
Správce IS – IT oddělení
- snadno spravuje systém a jednotlivé uživatele
- rychle zavede nového uživatele s přístupovými právy díky možnosti duplikace
- nastaví automatické odhlašování ze systému po uplynutí určité doby
- může nastavit elektronický podpis do příloh ke každému uživateli
- řeší nastavení kopií a obnovy databáze, která se provádí v systému nebo nástroji SQL serveru
- snadná aktualizace systému díky propracovanému systému instalace a zasílání aktuálních verzí, upgradů a updatů
Pro všechny pracovní pozice platí všeobecné funkčnosti
- grafické informace a přehledy
- časová závislost řady údajů (ceny, kritéria, údaje v technologických postupech,…)
- schvalovací procesy – nastavení oběhu vybraných dokumentů, schvalování na základě hodnoty částky (nabídky, vydané a přijaté objednávky)
- uživatelská tvorba sestav, přehledů, grafů